Dažniausiai užduodami klausimai

Kreditas suteikiamas bet kuriam asmeniui, kurio amžius yra nuo 18 iki 75 metų. Norėdamas pateikti paraišką, klientas (-ė) turi būti mokus (-i), turėti banko sąskaitą bet kurioje Lietuvos kredito įstaigoje bei mobilųjį telefoną. Užpildykite paraiškos formą (nauji klientai moka registracijos mokestį pasirinkto kreditoriaus prašymu).
Kreditoriai siūlo naujiems klientams galimybę gauti iki 1000 eurų kreditą su 0 % komisinių, bet kiekvienas klientas įvertinamas atskirai, todėl didžiausia suma gali skirtis. Grąžinus kreditą per nustatytą laiką, pakartotinai galima paimti iki 15 000 eurų kreditą
Teigiamo atsakymo atveju pinigai į kliento banko sąskaitą pervedami nedelsiant. Pinigai banko sąskaitos pasieks vidutiniškai per 15 minučių, kai kredito davėjo ir kredito gavėjo sąskaitos yra tame pačiame banke. Kai banko sąskaita yra kitame banke, reikiama pinigų suma pervedama per tris darbo dienas. Pinigų pervedimai vykdomi tik kredito davėjo darbo valandomis.
Registracijos mokesčio arba banko sąskaitos identifikavimo reikalaujama tik iš naujų klientų ir tik vieną kartą, jei to prašo kreditorius.
Kai maksimali numatyta kredito linijos suma dar nėra išnaudota, galima pateikti paraišką papildomam kreditu.
Norint pasiskolinti, jums nereikia laiduotojo arba užstato, jei jūsų pasirinktas kreditorius to nereikalauja.
Norėdami pateikti paraišką, reikia turėti reguliarias pajamas.
Kreditas gali būti grąžintas anksčiau, nei numatyta mokėjimų grafike, jei sutartyje nenumatyta kitaip. Mes rekomenduojame susisiekti su savo kreditoriumi ir sužinoti tikslią pinigų sumą.
Kredito grąžinimą būtina vykdyti pagal grafiką, grafiko nesilaikymo atveju taikomos baudos. Jei vėluojate sumokėti kreditą, rekomenduojame susisiekti su savo kreditoriumi ir priimti geriausią sprendimą.
Kreditų sąskaitas galima peržiūrėti kreditoriaus puslapyje, prisijungus prie savo kliento profilio. Kilus bet kokiems klausimams, siūlome susisiekti su savo kreditoriumi
Kliento paskyra pagrindiniame kredito davėjo puslapyje? Kurijoje klientai gali matyti kredito statusą, prieinamą pinigų sumą, įmokų istoriją, aktyvūs klientai gali pateikti užklausą papildomai piniginei sumai gauti.
Naujiems klientams pirmieji 60 dienų gali būti pasiūlytos be komisinio mokesčio. Tai reiškia, kad už pirmuosius 60 dienų komisinis mokestis netaikomas.
Būtina užpildyti paraišką kreditui gauti, naujiems klientams taip pat sumokėti registracijos mokestį. Įvertinus mokumą, bus pateikta didžiausia suma, prieinama jūsų profilyje kreditoriaus puslapyje.
Pateikti paraišką papildomai kredito sumai gauti galima asmeninėje kliento paskyroje.
Galima sumokėti daugiau nei nustatyta minimali mėnesio įmoka, tačiau kai mokėjimas atliktas prieš išrašant sąskaitą, pervesta suma nelaikoma sąskaitos apmokėjimu, bet įskaitoma kaip suteikto kredito sumos dalies grąžinimas. Šiuo atveju mes rekomenduojame kreiptis į kreditorių, kuriam teikiate pirmenybę.
Klientai turi teisę vienašališkai atsisakyti paskolos sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo jos sudarymo momento, raštu apie tai pranešus.
Kai sąskaita nėra apmokėta, tai reiškia bendrų kredito suteikimo sąlygų pažeidimą. Savo ruožtu, kai sąskaita apmokėta pavėluotai, pagal sutarties sąlygas už sąskaitos neapmokėjimą galima išieškoti uždelsimo palūkanas, taip pat ir priminimo siuntimo ir skolos išieškojimo išlaidas.
Paraiška gali būti atmesta, kai pateikta informacija yra netiksli ar įvesta netaisyklinga tvarka, arba pareiškėjas turi uždelstų kitų kreditų įmokų.