Dažniausiai užduodami klausimai

Kreditas suteikiamas bet kuriam asmeniui, kurio amžius yra nuo 18 iki 75 metų. Norėdamas pateikti paraišką, klientas (-ė) turi būti mokus (-i), turėti banko sąskaitą bet kurioje Lietuvos kredito įstaigoje bei mobilųjį telefoną. Būtina užpildyti paraiškos formą (naujiems klientams – sumokėti registracijos mokestį), sulaukti sprendimo, kuris pranešamas aptarnavimo specialisto, išsiunčiamas sms žinute ir (arba) elektroniniu paštu.
Kiekvienas klientas įvertinamas individualiai. Naujiems klientams yra prieinama 1000 EUR dydžio kredito suma su 0% komisija. Jei kreditas grąžinamas laiku, galima skolintis iki 15000 EUR.
Teigiamo atsakymo atveju pinigai į kliento banko sąskaitą pervedami nedelsiant. Pinigai banko sąskaitos pasieks vidutiniškai per 15 minučių, kai kredito davėjo ir kredito gavėjo sąskaitos yra tame pačiame banke. Kai banko sąskaita yra kitame banke, reikiama pinigų suma pervedama per tris darbo dienas. Pinigų pervedimai vykdomi tik kredito davėjo darbo valandomis.
Registracijos mokestį arba banko sąskaitos identifikaciją būtina atlikti tik naujiems klientams ir tik vieną kartą. Sumokėjus registracijos mokestį, kredito gavėjas sutinka su kredito davėjo nustatytomis kredito suteikimo sąlygomis.
Kai maksimali numatyta kredito linijos suma dar nėra išnaudota, galima pateikti paraišką papildomam kreditu.
Kreditas suteikiamas be laidavimo ir užstato.
Norėdami pateikti paraišką, reikia turėti reguliarias pajamas.
Kreditą galima grąžinti greičiau nei numatyta mokėjimo grafike. Prašome susisiekti su kliento aptarnavimo specialistu ir patikslinti likusios dalies sumą.
Kredito grąžinimą būtina vykdyti pagal grafiką, grafiko nesilaikymo atveju taikomos baudos. Vėluojant grąžinti kreditą, prašome susisiekti su kliento aptarnavimo servisu.
Kredito sąskaitą galima peržiūrėti savo kliento paskyroje. Kilus klausimams, prašome susisiekti su kliento aptarnavimo servisu.
Kliento paskyra pagrindiniame kredito davėjo puslapyje? Kurijoje klientai gali matyti kredito statusą, prieinamą pinigų sumą, įmokų istoriją, aktyvūs klientai gali pateikti užklausą papildomai piniginei sumai gauti.
Naujiems klientams pirmieji 60 dienų gali būti pasiūlytos be komisinio mokesčio. Tai reiškia, kad už pirmuosius 60 dienų komisinis mokestis netaikomas.
Būtina užpildyti paraišką kreditui gauti, naujiems klientams taip pat sumokėti registracijos mokestį. Po mokumo įvertinimo nustatoma maksimali galima piniginė suma, kurią matysite asmeninėje kliento paskyroje.
Pateikti paraišką papildomai kredito sumai gauti galima asmeninėje kliento paskyroje.
Galima sumokėti daugiau nei nustatyta minimali mėnesio įmoka, tačiau kai mokėjimas atliktas prieš išrašant sąskaitą, pervesta suma nelaikoma sąskaitos apmokėjimu, bet įskaitoma kaip suteikto kredito sumos dalies grąžinimas. Šiuo atveju prašome susisiekti su klientų aptarnavimo servisu.
Klientai turi teisę vienašališkai atsisakyti paskolos sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo jos sudarymo momento, raštu apie tai pranešus.
Kai sąskaita nėra apmokėta, tai reiškia bendrų kredito suteikimo sąlygų pažeidimą. Savo ruožtu, kai sąskaita apmokėta pavėluotai, pagal sutarties sąlygas už sąskaitos neapmokėjimą galima išieškoti uždelsimo palūkanas, taip pat ir priminimo siuntimo ir skolos išieškojimo išlaidas.
Paraiška gali būti atmesta, kai pateikta informacija yra netiksli ar įvesta netaisyklinga tvarka, arba pareiškėjas turi uždelstų kitų kreditų įmokų.